Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Απίστευτο κι όμως αληθινό, ο ένας μετά τον άλλον, άξιοι συνεργάτες του δημάρχου τον εγκαταλείπουν

Απίστευτο κι όμως αληθινό, ο ένας μετά τον άλλον, άξιοι συνεργάτες του δημάρχου τον εγκαταλείπουν απογοητευμένοι καταγγέλλοντας τον, ποιος σοβαρός κι αξιόλογος Σαλαμίνιος θα τον ακολουθήσει;
 
Θεώνη Μούλτου. Ανακοίνωση της στο face book ΕΔΩ
Φίλοι μου ήθελα να σας ενημερώσω για τις τελευταίες εξελίξεις, που άλλους σας αφορούν άλλους πάλι όχι...
Μετά την παραίτηση του Τάσου Αναστασόπουλου από τη χορωδία του ΚΑΠΗ και την παιδική χορωδία του δήμου, μου προτάθηκε από το δήμαρχο να αναλάβω εγώ και τις δυο χορωδίες. Η απάντησή μου ήταν ΟΧΙ.
Όχι γιατί ο κ. Αναστασόπουλος παραιτήθηκε επειδή είναι απλήρωτος.
Όχι γιατί δεν κάνω προεκ...λογικές συμφωνίες και δεν υπάρχει περίπτωση να ξανακατέβω σε εκλογές, ούτε με μισθό δεκαπλάσιο από αυτόν που μου προτάθηκε.
Όχι γιατί όταν δημιουργήθηκε η παιδική χορωδία, επέλεξαν άλλο συνεργάτη.
Δεν έχω μάθει να τρέχω όπου και όταν μου σφυράνε...
Εγώ επιλέγω πότε και με ποιους θα συνεργαστώ και δε γίνομαι πιόνι κανενός!!!
Ο σκοπός της υποψηφιότητάς μου και με το Θανάση Μακρή το 2002 και με το Γιάννη Τσαβαρή το 2010, ήταν να συμβάλλω στην πολιτιστική ανάπτυξη του τόπου μου.
Αυτό το κάνω και έξω από κόμματα και συνδυασμούς από το 1997 μέχρι σήμερα και αυτό θα συνεχίσω να κάνω! Ευχαριστώ όσους το διαβάσατε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: