Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Όνειρο ήταν και πάει…

Καλοί μου φίλοι, φίλοι μου καλοί,
Ψες βράδυ στο όνειρο μου ήρθε το πνεύμα του παππού και μέσα στα όσα ενημερωτικά μου έφερε από τον άλλον κόσμο και τα χαιρετίσματα από γνωστούς και φίλους, μου έφερε και τα αποτελέσματα των δημοτικών εκλογών γνωρίζοντας προφανώς το ζόρι μου για πρόγνωση.
Σας τα δίνω λοιπόν ατόφια όπως τα σημείωσα αμέσως μόλις ξύπνησα. Μάλιστα η γυναίκα μου που δεν τον είδε τον παππού, (μεταξύ μας, μου φαίνεται πως δεν τον πολυσυμπαθεί κιόλας γιατί συχνά μας ταράζει με τις προβλέψεις του) δεν πίστευε στα μάτια της, άναψε το καντήλι λιβάνισε τον χώρο μουρμουρώντας ακατάληπτες προσευχές κλαίγοντας.
Μέσα στα αναφιλητά της την άκουσα να λέει, «…Θεέ μου βόηθησε τον Γιάννη μας να μην χάσει τουλάχιστον αυτές τις εκλογές …καθόλου δεν μ’ άρεσε η επίσκεψη του παππού αυτή την φορά…»
Όταν ήρθε να δει μετά το λιβάνισμα το χαρτί που σημείωνα της έφυγε το χρώμα και μου λιποθύμησε! Τρόμαξα να την συνεφέρω κι είναι και ηλικίας κοπέλα τρομάρα σου, κλούβια να σου γίνει μωρή για τον Γιάννη όλος αυτός ο τζέρτζελος; Άντε χάσου μωρή τρόμαξες και τον παππού και δεν ξέρω αν θα μου ξανάρθει μέχρι τις εκλογές!
Τα αποτελέσματα λοιπόν σύμφωνα με τον παππού είναι:
ΚΟΝΤΑ στον ΔΗΜΟΤΗ      = 36,9 %
ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ                    = 27,7 %
Πρωτοβουλία Πολιτών      = 18,3 %
Ν.ΑΥ.ΜΑΧΗ.Α.                  = 13,7 %
Λαϊκή Συσπείρωση =   3,4 %
Αν δεν βγουν έτσι, να μην μου ξανάρθει ο  παππούς στ’ όνειρο ποτέ ξανά. Μπας και γλυτώσει και η γυναίκα μου τις λιποθυμίες και εγώ το λιβάνισμα και τους εξορκισμούς της ως δαιμονισμένος.
Όνειρο ήταν και πάει. Καλή επιτυχία σε όλους

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

η πρωτοβουλια ληστων ποσο πηρε

Ανώνυμος είπε...

Η ΡΟΥΛΑ ΘΑ ΖΗΣΕΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΙ ΤΖΑΜΠΑΡΗΣ ΤΟΝ ΕΦΙΑΛΤΗ