Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

Πομφόλυγες το σκάνδαλο της “WIND” στον Δήμο Σαλαμίνας, με ενορχηστρωμένα ανώνυμα σχόλια???

Η αλήθεια για τα κινητά τηλέφωνα της “WIND
Σαλαμίνα 24/01/2015
Με αφορμή τα αισχρά σχόλια που τελευταία βλέπουν το φως της δημοσιότητας στα blogs όσον αφορά αδικαιολόγητο μεγάλο αριθμό κινητών τηλεφώνων τα οποία δήθεν επ’ ωφελεία μου εχρεώνετο η σχολική επιτροπή του δήμου έχω να δηλώσω τα εξής:
Περίπου τον Οκτώβριο του 2013, πέφτει στην αντίληψη μου πως υπάρχουν κινητά τηλέφωνα στο όνομα της σχολικής επιτροπής που ουδέποτε είχαμε αιτηθεί να λάβουμε! Συγχρόνως ειδοποιούμαι από τα κεντρικά της WIND ότι υπάρχουν χρεώσεις κινητών τα οποία και δεν εξοφλούνται.
Με έγγραφο μου ζητώ από την WIND να μου αποσταλεί λίστα των εν λόγω κινητών και ταυτοχρόνως απευθύνομαι και στο τοπικό πράκτορα τους στην Σαλαμίνα προφορικά και εγγράφως ζητώντας να με ενημερώσουν για την δημιουργηθείσα κατάσταση.
Μετά από συζητήσεις με διαβεβαιώνουν προφορικά ότι για το δημιουργηθέν πρόβλημα έχουν αποκλειστικά την ευθύνη μια κι έγινε από λάθος του υπαλλήλου τους και αναλαμβάνουν οι ίδιοι πλήρως την όποια οικονομική ζημιά προκύπτει.
Τους αναφέρω πως είμαι υποχρεωμένος να πάω στον εισαγγελέα για να διαφυλάξω τα συμφέροντα του δήμου. Μετά από επιστολές μου που δημοσιοποιώ (βλέπε ΕΔΩ + ΕΔΩ) τους ζητώ να αναλάβουν γραπτώς την ευθύνη και την υποχρέωση εξόφλησης της όποιας οικονομικής απαίτησης προκύψει.
Την έγγραφη απάντηση τους (βλέπε ΕΔΩ) θέτω υπ’ όψιν του νομικού συμβούλου του δήμου ο οποίος και με διαβεβαιώνει πως με αυτό το έγγραφο, διασφαλίζονται τα συμφέροντα του δήμου.
Είχα δυο επιλογές ή να πάω στον εισαγγελέα η να αρκεστώ στο έγγραφο το οποίο εκ των πραγμάτων διασφάλιζα τα συμφέροντα του δήμου σε περίπτωση αθέτησης. Προτίμησα το δεύτερο σεβόμενος την επιχείρηση της Σαλαμίνας με δυο νέους ανθρώπους η οποία αν μη τι άλλο αναγνώρισε το λάθος της.
Αναφέρω επίσης πως κατά την παράδοση / παραλαβή, ενημερώθηκε ο αντικαταστάτης μου κ Μιχάλης Κορρός για το γεγονός αυτό!
Κατόπιν τούτου, πέρα των ανωτέρω και δεδομένου της εκτάσεως που πήρε το θέμα χωρίς δική μου ευθύνη, την Δευτέρα καταθέτω μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου.
Μάνος Δερτούζος
Δημοτικός Σύμβουλος
Δήμου Σαλαμίνας

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Θα τον παραδεχθω τον Κορρο να το φερει θεμα στο δημοτ συμβουλιο και οχι να συμπεριφερθει οπως στην περιπτωση του αιγυπτιου.

<<>>ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΦΙΛΑΡΑΚΟ<<>> ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ, ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΠΙΟ ΠΑΝΩ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ.