Τρίτη 16 Αυγούστου 2011

Η ντροπή είναι όλη δική σας… …


Αγαπητέ ανώνυμε (15/8/11 4:01 μ.μ.), θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι ο σεβασμός σ’ αυτή την ζωή δεν απαιτείται αλλά κερδίζεται κι αυτό δεν είναι το δυνατό σημείο του δημάρχου σου και δεν απευθυνόμαστε στον δήμαρχο όπως πίστεψες, μα στον δολοπλόκο αρχηγό σου που μπορεί σε εσένα να έδωσε τίτλο και θέση και να ‘χεις κάθε λόγο να τον γλύφεις, τον περισσότερο κόσμο όμως τον δουλεύει ασυστόλως, για βγες μια βόλτα στην αγορά ή μια βόλτα στην λαϊκή αν έχεις «άντερα» και το αντέχεις, να ακούσεις εκεί τον ίδιο λαό που σας ψήφισε χθες τι λέει σήμερα;

Για πήγαινε στο Αιάντειο που μέχρι τις εκλογές ήταν το προπύργιο του και ουσιαστικά του έδωσε την δημαρχία κι άσε τους θεσμούς κακόμοιρε δασκαλάκο εκτός του βρώμικου παιχνιδιού σας.

Η ντροπή είναι όλη δική σας, αλλά αυτό οι ξεδιάντροποι δεν το αντιλαμβάνονται δεν έχουμε κανένα λόγο να σας εκβιάσουμε ή να σας απειλήσουμε γιατί ειδικά από σας δεν θα δεχόμασταν ούτε μια γουλιά νερό ακόμα κι αν πνιγόμασταν.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΙΤΛΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ, ΑΛΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΛΑΘΟΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑ. ΣΟΥ ΛΕΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΤΑ ΕΧΕΙ ΦΕΡΕΙ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΓΛΥΨΩ ΚΑΝΕΝΑ ΤΣΑΒΑΡΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗ ΤΗΣ ΚΟΥΛΟΥΡΗΣ.ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΟΜΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΙΧΕΣ ΠΑΡΕ ΔΩΣΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ, ΚΑΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΗΚΑΤΕ ΣΤΗ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΡΑΒΑΣ ΤΟ ΖΟΡΙ ΠΟΥ ΤΡΑΒΑΣ. ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΚΑΤΕΚΡΙΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΡΙΝΩ. ΕΜΕΝΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΔΩ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΣΤΟ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ. ΕΝΩ ΕΣΕΝΑ, ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΣΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ, ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΠΑΡΕ ΔΩΣΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ. ΕΜΕΝΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΜΟΥ;

SALAMIS NEMESSIS είπε...

Εντελώς αυθαίρετο και ανυπόστατο το συμπέρασμα σου, δεν είχα ούτε θέλω να έχω καμιά σχέση με τον συγκεκριμένο «κύριο»

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Λάμπρο καλά τα λέτε και αφού όλος ο κόσμος γνωρίζει το ήθος σας τι είναι αυτό που σας κάνει να κρύβεστε εσείς δεν έχετε κάτι για να φοβηθείτε έτσι δεν είναι;